عمل جراحی زیبایی بینی با لیزر: درد و زخم شدگی کمتر و زمان بهبود کوتاه‌تر

تکنیک‌های زیادی در مورد عمل رینوپلاستی گزارش شده است. هر جراح روش خودش را مناسب می‌داند. رینوپلاستی جراحی زیبایی است که روی بینی شما انجام می‌شود. این روش در حال حاضر به طور معمول توسط افرادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد که به دنبال ظاهر بهتر بینی و یا رفع برخی از مشکلات فعلی بینی خود هستند. به تازگی پیشرفت‌هایی صورت گرفته است که امکان انجام انواع مختلفی از روش رینوپلاستی را فراهم می‌کند. اکثر آن‌ها برای بهبود بعضی از معایب جراحی‌های رینوپلاستی کنونی ایجاد شده‌اند. یک مثال، دوره بازیابی طولانی است که برای بیمار لازم است تا بتواند به فعالیت‌های عادی خود بازگردد. برای افرادی که برنامه‌های پرمشغله دارند، این مسئله چیزی است که آن‌ها را از انجام رینوپلاستی بازمی‌دارد. یکی از روش‌های جدید، عمل بینی با لیزر نامیده می‌شود.

با استفاده از تکنولوژی لیزر با استفاده از کامپیوتر، دیگر نیازی به مداخله و تغییر در هر نقطه از بینی در هنگام عمل نیست. ممکن است فقط قسمت یا قسمت‌هایی از بینی که بیمار از آن ناراضی است، تحت اقدام قرار گیرد، در حالی که قسمت‌هایی از بینی که بیمار با آن‌ها مشکلی ندارد، به گونه‌ای که هست باقی می‌ماند. در این روش، هیج غضروف یا استخوانی برداشته نمی‌شود.

قوز بینی، نامتقارن بودن، شکستگی‌ها، نوک توپی شکل و تیغه کشیده بینی همگی می‌توانند با استفاده از عمل بینی با لیزر تصحیح شوند. جراحی بینی با لیزر به منظور بهبود ظاهر بینی انجام می‌شود، در حالی که همزمان توانایی تنفس را حفظ می‌کند. رویکرد دکتر سهرابی برای جراحی زیبایی و اصلاحی بینی مبتنی بر رویکردی فردی است که بر روی ایجاد تعادل با سایر ویژگی‌های صورت تمرکز دارد. درصورت تمایل به دریافت اطلاعات درباره جراحی بینی با لیزر و اینکه کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستید، می‌توانید با شماره‌های 03136264272 و 03136274746 تماس حاصل نمایید و با رزرو نوبت از متخصص مربوطه مشاوره دریافت کنید.

مزایای عمل بینی با لیزر


در گذشته، استفاده از روش جراحی برای برطرف کردن مشکل دردناک و طولانی بود. با انجام جراحی لیزری بینی، تمام مراحل بسیار سریع‌تر می‌شود. زخم‌های فیزیکی نیز کمتر است زیرا درمان لیزر بسیار دقیق است. این فرآیند نه تنها دوره بهبودی بلکه میزان درد را نیز کاهش می‌دهد.

مزیت تکنولوژی لیزر این است که امکان اصلاح بینی را با بازسازی غضروف و استخوان فراهم می‌آورد. منحنی داخلی می‌تواند اصلاح شود و مشکلات تنفسی با تکنولوژی لیزر برطرف گردد. علاوه بر این، با استفاده از تکنولوژی لیزر، رفع قوز و اصلاح کشیدگی بینی می‌تواند به راحتی انجام شود. نتایج کاملا رضایت بخش و طبیعی هستند. با این روش، مدت زمان عمل و بهبودی به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و کل پروسه برای بیمار بسیار راحت شده است.

بهترین متقاضیان


عمل بینی با لیزر برای بیماری‌های پوستی بینی مناسب است. بعضی از بیماران از جراحی لیزر بینی بیشتر از سایرین بهره‌مند می‌شوند زیرا موفقیت درمان بستگی به نوع پوست، سن، وضعیت کلی سلامت و سابقه پزشکی بیمار دارد. در میان بیماران مختلف، بیماران زیر 40 سال که به لحاظ جسمی و روحی مناسب هستند، کسانی که انتظارات واقع‌بینانه دارند و افراد غیر سیگاری، بهترین متقاضیان برای درمان با جراحی لیزری می‌باشند. بیماران 40 ساله یا مسن‌تر نیز می‌توانند از عمل بینی با لیزر بهره‌مند شوند. از آنجا که سیگار کشیدن در انتقال جریان خون به پوست تداخل ایجاد می‌کند و مانع بهبودی ناحیه پوست تحت درمان می‌شود، به بیماران توصیه می‌شود که در هنگام بهبودی از جراحی زیبایی بینی با لیزر از مصرف سیگار اجتناب کنند. بیمارانی که دارای اختلال لخته شدن خون یا مبتلا به دیابت یا وابسته به انسولین هستند، متقاضی مناسب برای این روش نخواهند بود. مهم است که پزشکی را انتخاب کنید که به خوبی در این درمان تجربه دارد. در مورد انتظارات خود درباره عمل بینی با لیزر با پزشک انتخابی خود صحبت کنید.

جراحی بینی با لیزر چه کاری انجام می‌دهد؟


یکی از متمایزترین ویژگی‌هایی که هر فرد دارد، بینی اوست. هر کس دارای اندازه و شکل منحصر به فرد بینی است که می‌تواند با کمک یک عمل جراحی بینی به نام رینوپلاستی تغییر کند و بهبود یابد. این عمل با هدف رضایت بیمار از طریق تغییر شکل و اندازه بینی به صورتی که برای او مناسب‌تر است، انجام می‌شود. این روش نه تنها برای اهداف زیباشناختی، بلکه برای کمک به کسانی که مشکلات و ناهنجاری‌های بینی دارند، صورت می‌گیرد.

شکل و اندازه جدید بر اساس نیازهای بیماران و ابعاد چهره آنها می‌باشد. حالت چانه یک راهنمای مفید است که برای کمک به جراحان رینوپلاستی در تعیین نسبت مناسب بینی به صورت استفاده می‌شود، تا اطمینان حاصل شود که بینی کاملا متناسب است.

روش


در طول عمل بینی با لیزر، جراح به دقت سلول‌های پوست را با لیزر CO2 هدف قرار می‌دهد. همانطور که این سلول‌ها توسط انرژی لیزر برداشته می‌شوند، لایه زیرین پوست سالم ظاهر می‌شود. تکنیک‌های لیزری مانند عمل‌های معمول بینی نیازمند بیهوشی عمومی یا موضعی نیستند؛ یک کرم بی‌حسی موضعی برای کاهش حس گزش یا سوزش جزیی ناشی از انرژی لیزر استفاده می‌شود. یکی از مزایای عمده این روش این است که دوره بهبودی بسیار کوتاه‌تر است. بسیاری از بیماران عوارض جانبی روش لیزر را مشابه ناراحتی ناشی از آفتاب سوختگی توصیف می‌کنند.

بهبودی


هنگامی که پروسه بهبودی، از جمله کبودی و بانداژ روی بینی پس از عمل را در نظر می‌گیریم، به نظر می‌رسد عمل بینی با لیزر یک روش بدون دردسر است. اگر چه این مسئله به این دلیل است که عمل بینی با لیزر، بینی را به اندازه رینوپلاستی تغییر نمی‌دهد و بیماران می‌توانند بسته به توصیه جراح، در همان روز بین 3 یا 4 ساعت پس از عمل جراحی، یا روز بعد به خانه برگردند.

عوارض


پس از عمل‌های جراحی معمول، ممکن است برخی از عوارض جانبی خاصی ناشی از طول مدت عمل جراحی و روش مورد استفاده (مانند کبودی، ادم، درد و غیره) مشاهده شود. در عمل‌های رینوپلاستی که با تکنولوژی جدید لیزر انجام می‌شوند، مدت زمان عمل توسط تکنولوژی لیزر به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. تکنولوژی لیزر عوارض جانبی را به حداقل رسانده است. این عمل برای بیمار بسیار راحت خواهد بود. بیمار پس از این عمل هیچ جراحتی ندارد. در مجموع، روش لیزری عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

هزینه


هزینه‌های عمل جراحی پلاستیک بینی به علت عوامل خاص متفاوت است. مهمترین عامل، پزشک انتخاب شده شما می‌باشد. اگر تجربه زیادی داشته باشد، به احتمال زیاد هزینه افزایش می‌یابد. سایر عوامل مهم شامل شهرت، وقت عمل و موقعیت مکانی می‌باشند.

به این پست امتیاز دهید.
عمل جراحی زیبایی بینی با لیزر: درد و زخم شدگی کمتر و زمان بهبود کوتاه‌تر
1 از 1 رای